day 25-a first

aah shit vad ska jag komma på?? drar en originell o kör på första fyllan, 13 bast i haparanda hamn. satt i hyrbastun o blev bjuden på dansk öl och cognac. promillehalten steg för varje minut o till slut chillade jag bakom bastun i grus.. (y)
eller! första gången jag hörde babyshambles o fastnade direkt. the ha ha wall spelades om och om och om igen, antar att morsan lessnade rätt fint:)
första gången jag körde bil var på isen och det började stinka brända lameller (heter det ens så?) och jag fattade nada. stannade bilen och hoppade ut och tänkte att nää, det där gör jag aldrig om. tog en vecka eller två så var vi vid hillerströms strand o då gick det lite bättre. för mig. inte för nathalie, hon körde rätt in i en snödriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0