day 26-your fears

jaha.. det är massor. små och stora saker. spöken (!) är läbbiga! för ja jag tror på sånt haha

ett mörker som jag inte riktigt kan lägga fingret på:o svårt det där, men det är skrämmande också. om ni fattar nåt haha

speglar är läskiga ibland. om man på kvällen ska tvätta bort sminket så är det jätteläskigt haha. man vet aldrig om det står nån där! ibland blir jag rädd utav andra också haha, som råkar komma in just när man tvättar fejan o sen rätar man på sig o skriker typ

blod o småkryp är lite läbbigt också!

annars kommer jag inte på något som jag är extremt rädd för? finns det nåt? va fan haha

nu ska jag ta tag i högen med papper o räkningar som jag har lyckats samla på mig, alltid lika kul..!

ps har tänkt på en massa saker jag ska skriva hit i bloggen men när jag väl ska börja så vet jag inte hur jag ska skriva det så ni får helt enkelt vänta ds

hörs senare! ta hand om er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0