dom säger att staden är precis som staden alltid varit

jag har hållt igång HELA dagen. jag lovar, hela dagen! klockan var kanske strax innan nio (?) när jag for förbi svärisarnas place o lämnade en snusdosa som harri skulle hämta på lunchen. stannade så klart på kaffe och det är alltid lika intressant att prata med jaana:)♥
 
klockan hann bli strax efter tio och jag åkte vidare mot skolan (jag var till och med in! men eva var inte där) och tog en cigg med näset o snackade allmänt. åkte vidare hemåt o sen ikea! o handlade massor! o har byggt hela dagen!

har en ny byrå och nytt tvrumsbord och nytt nattduksbord! och så hängde jag upp den finare spegeln i hallen! eller jag o jag.. höhö:) 

även fast vi städade grundligt tidigare så lyckades jag vända upp o ner på stora rummet igen (stora rummet, tv rummet, sovrummet inte fan vet jag) men nu ser det bättre ut! med allt på plats. seppo hämtar mitt gamla bord imorgon o då blir det ännu mer plats! ska tvinga på honom mitt gamla nattduksbord också hehe

jag snackar bara om möbler och sånt. intressant:) men det är för att jag vill få i ordning här hemma så det blir bra. vilket det varit hela tiden men det är ju kul att fixa! föfan

imorgon 19.30 lyfter flyget mot estocolmo. 20.50 står mami o bjarne o möter oss. (läs: 20.50 står mami o nyper mig i kinderna o snackar nåt på ryska o förklarar hur det inte går att förklara med ord hur mycket hon saknat mig) (♥)

på söndag är vi tillbaka och på måndag börjar livet igen! det är så.

småförkylda blev vi till råga på allt! nyss var jag täppt i höger näsborre men det bytte till vänster helt plötsligt. hårska hade ont i halsen tidigare o jag i näsan. är väl fortfarande så. jobbigt att va småsjuk! jobbigt att va ordentligt sjuk också! king att va frisk!
nu ska jag försöka somna utan nässpray och sånt, ta hand om er så hörs vi och godnatt o allt det där! 

ps. jag har hunnit tvätta tonvis med kläder på det hela!! ds.



Kommentarer
Postat av: Svärmor

Trevligt med morron besök ;) Ha nu kul där nere med familjen. Ni borde ha stannat lite längre... Kanske nästa gång? Fina bilder hade du satt in, ni är så söta ;)

2011-01-13 @ 23:52:35
Postat av: jessica

vi ska ha jättekul! snart är vi på väg in till sthlm till syrran:) ja, när det är varmt så tror jag det är ruskigt chill att vara här! för det är lika mycket snö o kyla som hemma:/

2011-01-14 @ 11:05:10
URL: http://jessix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0