hemma igen

vi är helt slut efter en helt king resa.
var o käkade på kgb i sthlm o åt rysk mat! (y) tuva somnade tillslut på stolen och ölen var helt ruggigt god! harri digga inte pelmeni (love it) men tyckte helt sjukt mycket om karelinburgaren! jag åt rödbetssoppa också. love!
lördag träffade vi några kompisar på stan och jag fick äntligen gå genom stureplan haha! åkte till tyresö o chillade en sväng, såg globen på nära håll för första gången! vi var turister haha
köpte lösgodis o chillade på centralen efter att vi gått genom gamla stan. det var ruskigt chill! bara jag o harri, helt frusna men ändå helt king.
kändes inte alls bra att börja åka hemåt i morse. det var så skönt hos mamma! vi har alltid så kul
nu ska jag kocka för vi är helt sjukt hungriga! vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0