i'll be there when you call

gomorra! här sitter jag i min soffa drygt sju på morgonen. ovanligt? som fan. skönt? som fan. kanske man äntligen får kontroll på dygnhelvetet

satt just och funderade på varför jag köpte den här datorn (haha den här datorn..) o inte en mac? jag vill ju ha en mac! får väl vänta i nått år antar jag. och en iPad vill jag också ha men det är så mycket man vill här i världen:)

har morgonfeeling med kära james blunt (spec. fall at your feet, den akustiska versionen. looove)
om ni bara skulle se våran playlist haha! det finns en massa massa musik som vi lyssnar på hela tiden! spec kul är det att lyssna på musik från sommaren, påminner om lilla helvetes-ettan på köpmansgatan haha:) fattar inte hur jag kunnat bo så där litet!!!

aja, harri har farit till jobbet o jag väntar på att klockan ska bli åtta så jag kan gå ner o tvätta kläder. imorgon kväll åker vi till enköping! kommer hem igen på söndag. på fredag ska vi in till hufvudstaden och fira systeryster som fyllde år den 1jan. vi ska ut o äta nånstans o bara umgås:) min familj är så mysig! det känns som att jag aldrig säger familj? men det är ju det! min älskade älskade familj! som jag fast skulle dö för!

idag blir det fan i mig ett ikea besök! hur det går att få in allting i bilen är en annan femma men dit ska jag! och till jysk o köpa ORDENTLIGA tvättkorgar. två stycken till och med. har använt såna från ikea (ni vet dom billiga, vad kan man förvänta sig..) och BÅDA har gått sönder i benen. helt av! så jag ska köpa ordentliga. som sagt..hehe. anteckna..

och jag har till och med fört över bilder nu:)


kanske har vi världens knäppaste hund! jag lovar, han är ganska knäpp haha


någon natt när vi gick till shell o märkte att det ser helt getto ut? haha. suddig bild förlåt:)


...harpan o rambo chillar


men jag trodde den va vänd fast tydligen inte:) men här är iallafall wuopio partysugen i spökläggan!


hunk! min hunk!


fin kur:)


:* ♥

o resten får ni hitta på fejan för det där var lite jobbigt:)

och ps! linda, lyssna på alla låtar vi lyssnade på i lilla ettan tidigare du vet, man tänker tillbaka helt sjukt mycket! haha och ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0