söndag

och här ligger jag i min säng o kan inte titta mig mätt på harri:) ska alldeles strax (äntligen!!) kolla lejonkungen! det var så länge sen.
blev sugen på korvsoppa i natt så jag har kockat idag. måste till affären imorn igen för jag glömde grejer till köttfärs i all min hast! nån annan än jag som märkt att det stinker avlopp inne på coop lite titt som tätt? jobbigt. diggar ica mer!
ah jag måste röra vid honom hela tiden! idag när han var hos jonathan så började jag nästan grina för det var så tomt! helt sjukt! fungerar verkligen inte utan den där människan nära mig, som sagt helt sjukt:) min finaste skatt. åh gud vad glad jag är för att jag har dig.
nu ska jag gå o fixa mackor o sen slå igång lejonkungen:) vi har antero på besök här också men han ville inte se filmen haha. blir nog bara jag vid datorn ett tag!
ta hand om er! och fortfarande syns inga mellanrum men ni får helt enkelt leva med det tills det ändras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0