tjaba

igår hade vi kul! utan en hög promillehalt! och det gillar vi! det är så mysigt att vara hemma hos harris familj, man blir så glad:)
vi skippade karatefyllan igår och drack någon öl bara, grabbarna bastade och vi tjejer satt och snackade och åt landgångar och bara myste. jag älskar att vara där, det är så mysigt! man blir så glad och härlig på nåt sätt:)
det var så skönt att för en gångs skull fira ett lugnt nyår ska jag säga er! totalvärt
vi gick till stranden hela högen och tittade raketer och jag och dusse tände tomtebloss! det är skit länge sen jag höll i en sån! hundarna var med oss, det gick bra men dom är så lustiga mina små djur:) rambo verkar verkligen vara harris haha, följer honom överallt och gnäller efter honom. jag blir glad! efter raketerna gick vi tillbaka och skjöt några till på gården och sedan gick vi in igen. satt och pratade och sånt mysigt. jag är så glad över att min omgivning är så fin!
nyss var jag ut på stan och crujja med linda och crille en sväng, roligt att höra om skandaler från gårdagen! ännu roligare när man sluppit allt:) men men så är det! det hör till
sedan hämtade jag pizza o kebabtallrik och åkte hem till mitt hjärta och åt. åt som vanligt knappt två bitar från pizzan o blev proppmätt! snart är jag hungrig igen haha
nu ska jag titta färdigt filmen som är på tv och sen ska vi titta nån film som vi drog över på harris bröders hårddisk tidigare idag, har även lånat en sån sladd som man kopplar från datorn till tvn så här ska tittas film kära vänner! (höhö vi ska alltid kolla film men det blir aldrig av ändå) men idag är det andra bullar banne mig!
ta hand om er! och ha en trevlig fortsättning! och bilder ska ni få när jag orkar föra över!
ps syns inte mellanrummen igen? vad är det här för skit?! skit!! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0