we don't celebrate sundays

haha återigen har jag haft hur mycket som helst att skriva om men direkt jag sätter mig här så står det still!

jag var på väg ut i lördags?! vi firade andreas som fyllde 24 igår! tur att man har pensionärsdygn så vi däcka vid 01haha.. trodde jag var king på att dricka salmiakki men det var ju fetfel.. vaknade på söndag morgon helt fixad o smink i hela fejan o ville bara skrika på mig själv för att jag är så jävla dum som dricker även fast jag vet hur otroligt hemskt mycket jag hatar att vara bakis!!! och jag var inte ens sugen!!!! lätt att vara efterklok yes
vaknade på söndag o hade uppe flera resesidor på datorn haha.. det var nära ögat där!
+ att jag spydde FEM JÄVLA GÅNGER o kunde knappt käka. uäk blir illamående vid tanken. vill aldrig, aldrig verkligen aldrig mer i hela mitt liv må så där dåligt. o så är man inte människa igen förrän flera dagar efteråt. this sucks!

igår var vi hemma hos heke hela kvällen o bara chillade o spelade tvspel o sånt. har träffat ganska mycket nytt folk sen jag o hårska börja hänga! det är skönt att träffa nytt folk. och alla är så snälla

idag har jag varit förbi banken en sväng, o så träffade jag fredrik snabbt på en cigg innan jag for hem. han åker till kiruna idag o blir borta i 7v! han ba jobbar o jobbar hela tiden! sen kom jag hem o vi åt mexicanasoppa(y). bokade tvättstuga till imorn och skurade lite o sånt. tog tag i disken men jag hatar att diska bestick(!!) så jag pausade o ska fortsätta snartens

hårska är med johan o jag ska ut med hundarna snart o sen duscha. sen laga pizza o chilla. säkert kommer jag gnälla om hur illa jag börjar må haha. blir alltid så ynklig. alltid när jag mår illa o sitter inne på toan o ska spy (tar alltid med mig nåt chill typ ett täcke o sånt ni vet) så grinar jag. torkar tårar med toapapper o sitter o lovar att bara illamåendet försvinner så ska jag ALDRIG mer göra si eller göra så. o så börjar jag alltid tänka på mamma för jag vill bara ligga i hennes famn o vänta på att hon gör mig frisk o då grinar jag ännu mer för att hon inte är här. haha kaos:)

imorgon ska jag fan i mig boka bastu. har tänkt göra det hur länge som helst men det blir aldrig av? tänker alltid på mamma när jag tänker på bastu! ända sen jag var liten har vi alltid bastat ofta, o bara pratat om allt mellan himmel och jord. när jag var liten borstade hon alltid mitt hår efteråt o vi myste i soffan med morgonrock. the good old days, huh?:) jag o syrran hade tävling i bastun en gång, fyllde tomma schampoflaskor o testade vem som kunde spruta vatten högst. träffade lampan som i sin tur exploderade och jag fick ett sår på min arm:) åh vad jag saknar er!! tänker på er hela tiden. ♥

nä nu ska jag sluta:) ta hand om er nu:)

Kommentarer
Postat av: jenny

haha det där med vatten i schampoflaskor brukade du och jag också göra! :))

2011-02-01 @ 18:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0