blö

har spytt två gånger idag. jag hatar att spy. först vaknade jag o mådde skit illa, gick o spydde. somnade om, vaknade en timme senare, gick o spydde. o så satt jag och grät o muttrade för mig själv att jag hellre DÖR än att må så här fittigt. ursäkta ordvalet.

vaknade ännu en timme senare o var beredd på att springa till toan men icket. mådde inte illa? men mår konstigt? hela tiden. jobbigt. jag.hatar.att.spy. vill äta, vågar inte. dricker lite vatten, väntar på te. gör mig liten och ynklig. synd om mig!

kortfattat, vi har:
cyklat
cyklat
cyklat
gått in i en skog o ville upptäcka, gick i cirklar o vände om
nattfiskat, fick en liiten liten jävel som inte ens ville komma i land. han hoppa av
cyklat
ätit glass
kollat film
osv

hoppas ni hade en bra midsommar, hejdå

Kommentarer
Postat av: M

Morgonillamående....Gravid...!?

2011-06-25 @ 15:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0