för viktigast av allt är att du ska vara lycklig

jaha tjena, så här natt mitt i allt

men! idaaag har vi inte gjort så mycket men ändå en hel del! hehe.. vaknat, kokat kaffe (kom på att det finns ju för fan inge mjölk?!?! o därmed rörde jag icket det kokta kaffet..) tvättat kläder, städat hallen(?), hämtat kläderna 3h för sent, hälsat på jonathan, varit till jour livs, träffat dusse o hennes kompis, spelat basket på stranden med markus tiski o riku. och gett en tröja till tiski.

ye:) annars då? kom hem från östersund i fredags, eller lördag morgon kanske? efter hundra (7-8) timmars bilresa kom vi hem och OJ så skönt det var?! komma hem, till egen säng o eget golv o egen dusch osv. men å vad jag saknar tillbaka?! och gud vad jag älskar att träffa nytt folk som tycker om att träffa mig!!....hehe, nä men jag tycker om att träffa nytt folk som är så där lätta att lära känna! ni är king!

harri kollar tv o jag lyssnar musik. vill bara höja??!!?! hehe... inte för att höja utan för att lyssna! hittade i lisas blogg, sommarfeeling or what?!
(kom på att jag inte hittade texten till att bädda in) (hjälp mig)

nääÄÄääÄ men gud det går verkligen inte.

okej nu googla jag till och med?! och skiter i det!

petter och plura-gör min dag
där får ni söka själv!
hejparalla!



Kommentarer
Postat av: Svärmor

Visst var det härligt i Östersund... Camilla o Daniel är ju för underbara <3 Men jag håller med dig... Borta bra men hemma bäst! Hoppas bara de kommer hit o hälsar på ;) Krya på dig Jessi <3

2011-06-16 @ 22:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0