frisk

ye blev frisk ganska fort:) kunde äta redan samma dag mot kvällen.

igår kväll var vi ute och cyklade bara..förbi kyrkan o sånt. stekte hemmabönare o chillade. spelade haha.. vi är helt fast

nu ligger jag i sängen och lyssnar på adele... ska snart hoppa i duschen. snart kommer dusse hem!! o snart åker vi, om fyra dagar typ. när vi kommer till enköping ska vi o grilla o bada o njuta bara:) först kanske testa den där starka hamburgaren på bk? har tänkt hur länge som helst, sist i övik haha, hann precis beställa käk från max, åkte lite framåt o såg att bk var rätt framför..

nu ska jag dra mig upp härifrån o gå o duscha:) kanske går o kollar när harri duschar först..... min fina fina pojkvän! jag drömde mardröm inatt:( jobbit. jag bara grät o skrek efter harri som en gubbe skulle ta.. vaknade i panik o såg att han ligger ju där min fina:)

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0