infect me with your love and fill me with your poison

tjena! sitter i soffan och lyssnar på musik. asvarmt på balkongen!!! har tvätt i tvättstugan o så har jag städat lite. bokade biljetter så på fredag på dagen så åker vi mot sthlm med flyg:) missar dusse som kommer hem på fredag!!!!!! kommer inte ses förrän i mitten av juli först..

betalade räkningar nyss, aalltid lika kul(y) men det måste väl också göras.. tur att jag inte är likadan som förr o hade tele räkningar på över ett o ett halvt tusen under en månad.......:)

snart ska jag gå till tvättstugan o hämta upp lite kläder, borde kanske hämta väskan också haha.. o börja packa lite. på lördag lämnar vi sverige o åker till myycket varmare grader o stannar 11 dagar. måste förbi svärisarna så vi hinner träffas innan vi åker:)

over and out!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

No hmm... Vissa saker måste du ännu bättra på. Lämna aldrig saker till imorgon :) Du vet vad jag menar :)) Ha nu en riktigt trevlig resa. Kom ihåg att ni ska fara o fiska med Dusse när ni kommer tillbaka :)

2011-07-03 @ 01:00:22
Postat av: Svärmor

Hmm... Vissa saker måste du bättra på ännu, du vet vad jag menar :) Lämna aldrig nåt till imorgon :)) Ha nu en riktigt bra semester. Kom ihåg att ni ska o fiska med Dusse när ni kommer hem :)

2011-07-03 @ 01:05:45
Postat av: Svärmor

Ursäkta... Misstag att det kom två gånger men våran dator skumar ibland...

2011-07-03 @ 01:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0