onsdag

tjena! här sitter jag i min soffa och väntar..och är hungrig.. jag väntar på att harri ska vakna! fast han behöver inte om han inte vill för han är så fin när han ligger där:) så jobbigt innan man ska somna när man vet att man inte kommer se honom förrän man vaknar??!?! det är flera timmar!!

håller på att kolla biljetter dagligen ner till sthlm med flyg/tåg men priserna ligger kring samma ändå. blir kanske att ta bilen ner, vi får se:) snart ska vi åka iallafall och det kanske börjar bli dags att börja fundera på den där resväskan som är i förrådet.. har inte hunnit bli taggad inför avfärd riktigt än då det inte känns som att det är på riktigt?..eller nåt

här om dagen vaknade jag av världens finaste lilla sms, tuva ville säga hej och godmorgon. svarade med tåren i ögat och när jag fick tillbaka svar att lilla fina hjärtat saknar mig så grät jag. och kunde inte somna om. lika bra var väl det så vi inte sov bort hela dagen:) snaaart ska jag få krama och pussa på henne min lilla tjej

ska försöka fixa nå krubb och börja röra mig med vanliga ljud (dvs inte smyga) så harpan vaknar till lite..sen ska jag säga förlåt ifall jag väckte honom och skylla på att det inte var meningen:) kanske kolla ett youtube-klipp eller två och råka garva lite för högt..höja tvn en aning..duscha och spola med öppen dörr, hosta, prata med hundarna och smälla i garderobsdörrarna. öppna balkongsdörren, slå igång tekokaren, kolla posten o kanske få för mig att byta sängkläderna prick nu...

börjar med att röra mig vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0