dansa bajsa!

gokvell gott folk. vad händer där ute?? själv ligger jag och chillar med rambo. kom från bastun för cirkus 20 minuter sen så jag är relativt nybastad. så att ni vet det!

hade som inget speciellt jag tänkte skriva egentligen?

idag har jag jobbat. kort pass och samma sak var det igår. men inte imorgon! men i över morgon och dagen efter det osvosv. imorgon är jag ledig. det är verkligen höst hörni? jag älskar mörkret men det är inte varmt på dagen? det stör mig egentligen ingenting. när jag tänker efter så känns det som att det är skönare att vistas ute när man slipper svettas. man kan liksom andas ordentligt.

idag tog jag tag i vårat rövhål till balkong. det händer med helt ok jämna mellanrum att jag bara vill röja upp ALLT på balkongen (som vi av någon anledning lyckas stöka ner hela tiden?) och till och med måla om. men det går ju inte, eller? om man hittar en färg i prick exakt samma nyans kanske? eller måste alla måla om då kanske? eller gör man bara inte sånt?
balkongen ser iallafall stor ut nu. två säckar med junt som står där och stör mig, måste slängas snarast. bar ut en lykta för att få mysfeeling men det var för ljust ute så jag tände inget ljus. men det ska jag göra alldeles snart! längtar till september då mamma och bjarne kommer med ett lass grejer hit. de ska tömma läggan i enköping (jävligt ochill!) så vi kommer få en massa grejer hit. och det är ju king! då ska vi samtidigt måla om alla väggar (som jag tänkt göra i typ..1 år? har faktiskt hunnit börja riva lite..hehe.. för någon månad sedan) och sen kanske det blir chill här. vem vet. det enda jag/vi vet är att vi vill ha en jävla tvåa. om inte en trea. ett jävla hus! ge oss ett hus. men inte beläget i haparanda är det enda kravet. eller ge oss bara ett hus nånstans.

ja just det ja! vi får ju en jävla diskmaskin i sept! fatta känslan! så jävla nice. inte för att det är jobbigt att diska, det är mest skönt att stå där och fundera fritt men det är ju så jobbigt med disk. mycket mer behändigt med en maskinjäkel.

ställde mig (från det ena till det tredje) på en våg för några dagar sen. haaahaha skrev några meningar här men suddade bort allt då det slog mig att jag låter störd? nu ska jag iallafall ta fettförbränningen på allvar och sluta svamla. no more fläsk!

nu har dj harri på någon jävligt konstig låt och dansar techno. en grej (för er som inte visste) är att min kille är en tusenkonstnär, verkligen på riktigt en tusenkonstnär. han kan allt? och allt han gör ser så jävla bra ut.

vad nu det hade med techno att göra..

jaja under hela den här tiden jag skrivit allt detta (tar alltid helt överdrivet länge, varför?) har jag hunnit flytta på mig. sitter på balkongen med min lykta och tycker det ser fånigt ut med ett litet stearinljus där i. har inga blockljus men vad gör det. det är en fin kväll trots allt.

nu lägger jag av. herrårå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0