söndag

hejsan hejsan. här sitter jag i min soffa med magen i vädret och lyssnar på musik med rocky. det är fint väder ute och det känns bra i själen så detta är en bra dag!

herkules for till andreas för att låna något spel och jag väntar på lintsku o sebbe som är på väg hit tror jag? borde sätta upp gardinerna i vardagsrummet men det känns jobbigt att hämta en stol och börja balansera när jag är ensam. jag tillhör den klumpiga kategorin när jag är ensam men tillsammans med harri är vi king på allt.

har förresten blivit som mor min. alltid när jag var mindre och morsan skulle städa (ja hon städade oftast mitt rum) så la hon undan allting på konstiga ställen. man hittade ingenting man sökte där inne! hon hade ju heller ingen aning om var hon lagt saker så där stod vi i mitt rum och sökte något som fanns där men som ändå var helt försvunnet.
..och jag är likadan nu. vad det än gäller; snus, mobilladdare, lilla datorn, tejp, pennor, papper, hudsalva, nycklar, allt! tänker alltid när jag lägger något nånstans att jag ska komma ihåg det den här gången. men sen står man där ändå och undrar vart fan tändaren är. och är förbannad på sig själv och frågar högt varför man fan är så dum i huvudet.

gotta go hejdå!                                                                    

Kommentarer
Postat av: mamma

Hahahaha!!!! Jag minns! Jag førstår.

2012-03-11 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0