ett nytt inlägg

på något sätt så blir aldrig bone thugs-n-harmony - change the world ALDRIG dålig.. man blir som inte less på den, har säkert lyssnat på den till o från i ett o ett halvt år men den är fortfarande bra om inte ännu bättre. brukar lessna på låtar rätt fort men detta är då ett stort undantag, det är nästan så det blir konstigt.

sitter hemma hos christian just nu. ska snart gå o kolla tv med lena.. christian och claus sitter i köket o diskuterar om något, det är då nå underbart med dom där pojkarna. dom som slår ihop sina hjärnor och visar osmarthet men står ändå tamigfan för det, haha! och kul har man med dom, always.. fick någon sån där kick igen, men inte smartkick den här gången, en sån där angelica kick..! jag vill vara med henne. hon är bäst. och så måste jag få yttra mig om linnea, hon är nå alldeles speciellt. jag har ju sagt att det ska va förevigt! för nu ska vi ta igen den tid vi missat. tycker jag. ja minsann, så är det.. och så finns det ju en jätteidiotsupernörd i den här stan, hon är också ganska skum. nån vet iallafall vem jag menar, mer säger jag inte. min syster och hennes lilla familj skulle kanske komma nu över påsk, men jag vet inte hur det blir. eller jo, jag vet visst, jag känner det på mig. och tro mig syster, jag förstår dig! (du är bäst) ibland verkar det som att hon kan va lite.. hm.. när hon drar sina kommentarer, men det gör henne bara ännu bättre o ännu roligare för det. i love you syster! (du är bäst, igen..) ja så är det.. ska läsa i körkorts boken idag, hihi. utnyttja mina lite smartare sidor förstår ni. min mamma sa idag att dom fixar en epa till mig om jag tar epakort, men jag vet inte. christian sa också det, men jag vet inte. :) vi får se hur det blir med det.. något mer var det inte tror jag.. jo, det är lov snart! eller jag har redan lov för imorn har vi halvdag och ska tönta oss i nån backe eller se allmänt fula ut o ta en promenad. jag vet inte hur det blir med det, lutar mot att jag är sjuk. nu var det allt! ska gå o kolla tv nu så hejdå o ha de bra :) o puss på rumpestumpen älskling :D love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0