glada vappen

idag är det valborg för dom som inte visste! hehe. crille är ute o ska sälja båten, blev lite tjorv där. själv sitter jag här opåklädd o vill ut o röka. sitter o funttar på om vi SKA basta idag allahopa, eller om man kanske skulle kunna ta en smygdusch nu... annars så beror det ju helt på vad vi gör tills vi ska basta, och sen är den stora frågan också vart vi ska basta. o grilla o sånt kan man ju göra överallt så det där löser sig! dom jag vet som hittills ska vara med oss är jag christian john ankan malkos claus o amanda. ;o sen vet jag inte mer. o sen får ju inte vissa va med oss, eller ja dom får men man blir så jäkla nerpestad så man ids inte ens ;/ nu ska jag gå ut o göra något utav mitt liv. kanske ta en prommis elr nå. ne, inget sånt ;o inte idag. hejdå.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0