hanibani

var lite på pickalurven igår. lite småjobbigt sådär när man pratade med honom, kunde inte hålla sig till ett o samma samtalsämne.. nånå, jag får väl ge tillbaka någongång! ;) jag skojar med dig hjärta, vi får se hur detta blir. och självklart tar han smällen idag :) stackars är lite bakis. man lär sig väl av sina misstag sägs det!

själv sov jag hemma hos linda. vi somnade ungefär halv två och vaknade förvånansvärt tidigt! nykter och allting. ungefär vid halv tio tiden klev vi upp och käkade lite.. sen efter ett tag så gick jag till bussen i världens storm helt i onödan för jennifer hämtades från stan just då o hade jag åkt där hade det gått mycket snabbare. nåja, i nikkala är jag iallafall och min stackars sötis är o jobbar. han kommer väl på ett tag men nu ska jag gå o göra något med jennifer och lena. hejdå :) jag älskar dig bowie.


måste bara få säga att jag har världens finaste solglasögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0