jag har insett att jag är smart!

fast iofs har jag alltid vetat det.. men nu var det bara en sån där kick! sådär "FAN vad jag är smart..!!".. eftersom att jag nämligen börjat läsa körkortsboken! jag vet inte varför och jag vet inte till vad. jag bara gör det. eller jo till körkort antagligen men det sker ju först om två år :) 24 månader.. kanske 25 eller 26.. eller 27! men om två år i juni. den 5. alltså enligt mina beräkingar har jag körkort SENAST den 10 juni -09! eller så kanske jag tar epakort. haha! nej men what if!? kan hända. får se sen om jag får en sån där smart kick igen bara 'nuuu ska jag ta epakort!'.. nog för att hela jag är en stor kick isåfall eftersom att jag heeelatiden är så smart.. fan, vad smart jag är..!

jag var trött för kanske en halvtimme sen o låg o halvsov.. tills min honey kom in o skulle va "försiktig" och börja hullra med något bord som delade säng med mig till en början. så skulle han lite sådär lugnt lägga sig ner i sängen men det misslyckades. (han är min honey för det och han är bäst i världen). sen så blev jag röksugen o gick ut o rökte, sen började hjärtat kocka mat, o så smakade jag lite o så gick jag o läste kanske en sida i christians körkortsbok. sen nu sitter jag här.. och är smart. men det är faktiskt ganska smart att jag läser den där boken eftersom då kanske min honey märker att fan bruden lär ju sig någonting, och så kanske han också tar lite tag i allt det där och börjar läsa för att han inte vill va sämre än mig. men det är han ändå aldrig! jaja nu tjatar hani att han ska spela o jag ska sova för det ska jag! han ska bädda ner mig. smart.

hejdå, och godnatt (tidigt förengångsskull..!)

fan vad mycket smart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0