min dag

har inte vart nå speciell. har vart med christian, och claus där ett tag också, och så har jag cyklat till stora hamnen med christians bröder. och så har jag ont i halsen något extremt! jaja, smällar man får ta. imorgon ska jag o christian o claus göra något. det säger vi alltid men av någon konstig anledning blir det aldrig! (??) nej, planerna hittills låter som att, cykla till seskarö till kiosken. och äta glass nånstans om vädret tillåter, eller fa till stora hamnen o göra mat av nå slag. om det är dåligt väder så ja, inget vi har kommit fram till ännu.. :) nu ska jag gå och fortsätta ont i halsa mig o bara allmänt mysa med min pojkvän. hejdå. och syster i love u :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0