va i helvete

är det som händer? jag måste bara få yttra mig om den feta branden i nikkala igår. den var helt brutal!!! vi skulle fara och hämta annes skoter me släp från leppikari, vi var inte borta i mer än 30-40 minuter o så får vi ett samtal att det brinner. sen ett till. och sen ett till! jag var HELT inställd på att det var ett aprilskämt, heeelt! när vi ännu inte hade sett/hört några brandbilar så trodde jag ju inte alls på det.. så kör vi där vid john o affären, man såg fan lågorna ändå dit! det var hemskt!! ännu att huset var ungefär sisådär 100 meter ifrån christians hus. det luktade illa också ;o och så höll det på så jättelänge. och nu ska jag gå för att nu har min honey kommit :) som jag älskar jättemycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PUSSPUSSPUSSPUSSPUSShani på RUMPAN :) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0