vilken jävla natt!

började med att vi var hemma hos john och badade bastu, eller ja, jag och ankan o john :) sen kom timo o dom så åkte vi iväg mot skellefteå. det var jag christian claus timo zirre och ville som körde, ja, som sagt så var det vi som befann oss i bilen. resan dit var väl lite halvtaskig, träsmak i röven om o om igen och ingenting var bra och jag ville bara sova. vi var framme vid 4 tiden då vi åkte runt i skellefteå o såg allmänt dumma ut :) zirre tyckte att skellefteå var lika dött som happis om inte ännu mer, men om man tänker på att klockan var kring 4-5 på morgonen så fann man en snabb förklaring. lite innan sju förde vi jönsarna christian och claus till IDOL audition saken. dom skulle dit o flumma, flumma o bara göra bort sig allmänt! vi släppte av dom där o for själv till max parkeringen och sov. vaknade lite innan klockan 10 då vi gick in på max och åt, sen drog det mot min man och hans kumpan. stackarna hade stått och köat, o kön var väl någorlunda lagomt kort i början så dom tänkte att dom hinner till statoil o köpa dricka, men ajaj så lång kö det var då dom kom tillbaka! så det var bara att börja om igen, fast flera gånger om eftersom kön var feett lång. så kom vi dit efter ett tag vi hade vart o hämta käk från max och stackarna, så stannade jag där och självklart kommer vårat umgänge och flummar runt framför alla. tack för att ni gav oss uppmärksamhet! :) jag skojar, det var väldigt pinsamt men ändå så jävla roligt så jag lipa o hade ont i magen. sen kom vi på efter att dom stått där o köat i 7-8 timmar (spenderade lite tid på parkbänkarna också) att vi orkar inte stå där så vi for en sväng på stan o skulle komma tillbaka på ett tag för o se om kön blitt mindre. vi kom tillbaka o jo, pyttelite mindre ungefär, så mina kära vänner sket i det o satsar på nästa år! nog var det ju en minnesvärd resa om man säger det så, men inte något jag skulle göra om inom dom närmaste månaderna. dessutom är det lite sömn vi snackar om här, ytterst lite! förklarar nog varför min bowie ligger helt utslagen i sängen o har legat där dom senaste timmarna. ingen kontakt får man heller med honom :) jag läste ut bröderna lejonhjärta för att byta samtals ämne här. fett bra bok! crille läste ju ut den innan mig för vi höll på o läsa den tillsammans där ett tag, men så blev jag så förbannat trött där en kväll så han fortsatte o läste ut hela boken (var kvar mer än halva när jag somnade). nu ska jag gå o göra någonting alldeles för mig själv, tänkte ta mig till john men det är ett pucko där så jag vill inte bli smittad.. jag skiter i det o väntar ett tag :) nu går jag o röker till o börja med, hejdå!


<3<3<3bowie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0