hemma!

efter många om och men. vi har hunnit besöka christians faster och det i sthlm, hans moster i gävle och min syster med familj i umeå. och nu är vi i haparanda! jag sitter för tillfället hos fredrik och christian är i nikkala tror jag, han ville testa hans bil ENSAM så att inte mitt liv går till spillo. inte smart enligt mig. idag är det väl en slapp dag, jag och emmeli vill ha disney-kväll men det går inte pojkarna med på. :) och imorn är det nyårsafton, då händer lite allt möjligt. jag har hört lite från att fara till claus stuga- till att sitta här hos fredrik och umgås. vi får ju se hur det blir.

sen så vill jag bara meddela att min systerdotter tuva är världens sötaste! hon säger "motter" eller "moster" med ett stort läsp. crille var också en idol, så länge han inte var där. hon gick och pratade om honom hela tiden tills han kom fram och då höll hon käft och bara andades och kollade. :) tills hon kom på att "tonten" fanns utanför fönstret, vilket bara hon såg, och så gick hon dit. hon bytte lite där emellan mellan att kolla i köksfönstret när tonten är ute och leker, sen gick hon till tvtumsfönstret för att se på bussen som går där nere. nu ska jag sluta. lyckad resa iallafall, lite less på att sitta i en bil. överhuvudtaget sitta. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0