Nikkala!

eftersom christian är i kiruna och mamma i norge så är jag ju helt ensam i lägenheten, därför bestämde jag mig för att komma hit till nikkala och vara med crilles familj, för då är jag inte ensam, och då har jag kul, och då känner jag mig närmare honom. är jag inte smart? nog för att jag tycker att min nörd borde ta och komma hem nu, han kan inte bara flytta med mig och förlova sig med mig och sen lämna mig ensam i en vecka och snart två. :( men så är det! och jag älskar honom! och jag lämnar honom aldrig, inte för nåt i hela världen! nej, inte ens om han for till sibirien i ett år.. han är så min!

och snart är det jul. jag har inga direkta kommentarer om detta ämne men det blir väl som det blir! självklart firas den med crille och mor, jag vet inte om syster-o-co kommer, men det hoppas jag.. så får jag vara med bejbis:) min jättesöta ängel som är sötast i världen! slå det!

förövrigt går allting bra, skolan går helt fint och det är jag nöjd över. jag vet själv att jag kan få bättre betyg, men alla lärare är så jävla krävande! "klara det o det så får du VG" JAHA?! vad ska jag göra för att få mvg då? apor hela bunten, piss ska ni ha.

det var väl allt.. mitt liv leker och det kan inte bli bättre än vad det är nu, det går inte! eller ja, självklart om christian hade vart här, men det är seriöst guld och gröna skogar! jag älskar christian och han älskar mig, kan det bli bättre? jag kan inte ens förklara om jag försöker hur mycket han betyder för mig och hur förjävlig jag hade vart utan honom. han är mitt allt på jorden, mitt allt i evighet! älskar dig gubben, så oerhört mycket. puss och hejdå.

puss på dig syster också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0