hosta

jag och christian har drabbats av världens dåligaste hosta. vi hostar jättemycket! det är hemskt! från när man vaknar till att man går och sover. säkert hostar vi då vi sover också men vi sover alltid så jävla tungt så vi vaknar inte om man hoppar på oss ens. och gör vi det så är vi jättesura :) på varann tillochmed ibland!

idag vet jag inte vad vi ska göra.. dåligt väder som igår, sådär äckligt grått :o men det var lite kul igår när christian och claus lurade oss att nattis moppe har skurit. :) vi sprang ut i regnet jag o rosanna och bara..ja, sprang.. sen när vi kom in så skulle vi sitta o lipa, dricka sprit o röka för att riktigt deppa. :) tills vi fick veta att allt bara var på skoj. men då var det också lite kul..

och idag vaknade jag på morgonen helt ensam i sängen :( hjärta hade farit o jobba.. och rosanna hade fart hem. så det var bara jag o nattis kvar i lägenheten, men hon låg helt utslagen nere på soffan så jag tänkte att det inte är någon idé att försöka få upp henne.. :) så jag ringde o la på när hon svara. sen somna jag. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0