inte så mycket att komma med

men ja, allt är bra! vi har vart i tromsö o tältat, CLAUS HAR TAPPAT BORT MINA BRILLOR :), snart är det sommarlov och jag har städat skåpet. och sommarlov betyder alltså som tidigare sagt i andra bloggar att jag slutar gränsskolan. det är bra! men lite dåligt också, det är Hasse. han är ju så bra! :) bästa läraren någonsin jag lovar! det skulle ju va kul o se alla nya sjuor sen som tycker det är fett coolt me gräns men va dom egentligen inte vet är att dom där tre åren på den där skolan är så mycket mer än man förväntar sig, man typ lär sig mer där än vad man gjort under hela sin livstid innan :) kanske inte alla då, men jag gjorde det iallafall. och man hinner ändras så mycket så många gånger under dom där åren så det räcker och blir över. det går så fort så du hinner knappt med :) nåja slut tjatat sommaren kommer och det ska bli kul som fan. tack för mig hejdå :)

linnea! och nattis :) <3 och christian såklart.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0