kamera kamera

jag har köpt en ny kamera! eller ja, min mamma har köpt den åt mig i födelsedags present. detta blir min tredje kamera, dom två tidigare har gått sönder av några konstiga anledningar :) vi får hoppas på det bästa den här gången, och önska stor lycka och framgång till min sony dsc-w55! min nya fina ägodel.

jonatan var här också och hälsade på idag, det var ganska trevligt eftersom det var ett tag sen..han var här. eller nej, men det var ett tag sen vi umgicks eller något..:o jag vet inte vad jag ska kalla det, jonatan var iallafall här idag och det var trevligt! synd bara att tiden förut inte finns kvar mer. nåja, ingenting man kan göra något åt, vi får hoppas på det bästa här med! :)

och imorgon är det skolavslutningsmiddag för niorna, på palogården, man ska va finklädd hörde jag.. jag ska nämligen nöja mig med mitt långa vita linne/klännning och mina svarta leggnings.. och kanske någon söt liten frisyr :) så viktigt äre iofs inte. men man kan ju inte dyka upp där hur sliten som helst..

och så äre ju sommarlov på torsdag. blir väl samma visa som dom två senaste avslutningarna, eller kanske inte precis för dom två senaste så har vi vart på tornvallen och bara varit, nu kanske det inte blir tornvallen men det blir väl fest hursomhelst :) ska hem till mig och grilla efter betygen, typ jag linnea och nattis. just how it was for a long time ago! men det går :) mycket bra till och med. kanske dra en sauna också, sen blire väl ut o bara vara o typ, ja, en massa mysiga saker :)

nu har jag var lite intressant här så jag vet inte va jag ska skriva mer... christian är och jobbar som vanligt under somrarna, det värsta är ju att ungefär jättemånga gånger jobbar han natt. och just idag äre en sån dag, så jag får ligga här och kolla film och mysa med min sony dsc-w55 istället för honom. :) ska gå och kolla om batteriet är klarladdad, jag vill ju använda den nu! :D men jag vet inte till vad. vad ska jag egentligen fota då crille inte är här? nåja det löser sig, nu ska ni få en fin bild på min kamera. :)

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0