sista dagen

jag var i skolan.. eller ja, jag var bara där en sväng! det kändes lite smått sorgligt att gå där o veta att det är sista gången man går där som elev på skolan. men det blir bra! lunchen gick bra, vu var typ dom glupskaste bland alla. typ tre salladsskålar och ett X antal citronvatten kannor. :) men så är det, erbjuds man mat så ska man lassa! haha, låter som att jag aldrig fått mat tidigare i mitt liv. nåja, jag ska visa lite bilder från the loveli school. eller ja, loveli o loveli, kändes inte tidigare men nu känns det fan o lämna den där skolan. nåja, smällar man får ta, man kan ju inte gå i nian förevigt.. :)


palogården, lunchen :)


angelica utanför gräns


lunchen, tess syns mest


våran rektor håller tal, lite gulligt


jag och ankan säger hejdå till toaletten
det var lite sorgset...


jonna, och detta konstnärliga torn..hejdå stolarna och borden



det var allt, hejdå gräns :) och hej sommarlov!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0