37.7 graders feber, slår inte nattis iaf..

sen vet jag ju inte om det är så speciellt mycket feber men det känns som om jag skulle ha 78 graders. jag har åkt på fetaste förkylningen. det är hemskt! jag vill inte vara sjuk. vi har nationella i engelska imorgon, och jag är sjuk! vanligtvis så tycker jag ju att jag inte skulle bry mig tidigare, alltså tidigare brydde jag mig inte, men nu.. är det annorlunda! jag vill göra samtidigt som alla andra, inte ensam i något hörn någon annan gång. nej, -hur sjuk jag än är imorn så ska jag ta mig fan ta mig upp och fara och göra det där dumma provet, men sen ska jag också hem direkt efter det. ta mig fan :) jag glömde nämna att jag inte var i skolan idag. inte igår heller, men det är giltig frånvaro jag har, sug på den ni!

nu ska jag gå o kolla på tv med linda (inte så långt, hon ligger här bredvid..), vänta på min pojkvän (om han kommer) och allmänt bara ha ont i halsen och nysa gång på gång på gång och missbruka halstabletter.
nog är livet hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0