ingen rubrik

jag är trött, hemskt trött
ändå pinar jag mig och håller mig vaken :) jag vet inte varför
det är väl bara så

jag vill hem men ändå inte! jag saknar christian och jag saknar linda, men om jag far så kommer jag att sakna dom här! och det är roligt att vara här, och det är roligt att vara hemma. det är mysigt att vara här och det är mysigt att vara hemma! eller hos christian. nej, nu är jag här och hälsar på och då är jag här och hälsar på, jag träffar inte folket här SÅ speciellt ofta så nu får jag fan ge mig, här är jag och här ska jag stanna till lördag!

och jo, på lördag, då kommer jag hem, och då skulle vi göra någonting snackades det om typ dagen innan dagen jag for. då skulle christian komma o hämta mig vid e4an sen skulle han ta mig någonstans. typ någon stuga eller något, jag vet inte! det är inte ofta jag är informerad om hur läget ligger till :)

jag sa till linda för ett tag sen att jag ska gå o sova, men jag ljög, för jag är ännu vaken.

men jag älskar och saknar christian :) helt sjukt mycket! nu ska jag gå och sova. inte sova! läsa! läsa tidning. SEN sova. nej just det, snacka med crille :) men jag vet inte om han ringer innan jag läser, -efter jag läst eller när jag ligger och sover. men nu ska jag gå :D hejdå!

förlåt linda jag ska inte ljuga :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0