jag har en pojke, som är vackrast i världen

mitt ensamma liv gick åt fanders för jag är inte ensam :) ibland har man bara dåliga dagar och saker går dåligt men det är bra att man kan lösa dom faktiskt. ibland kan man inbland kan man inte men jag och christian kan alltid tillsammans har jag märkt, allting.

jag saknar tuva, helt sjukt mycket! hon är så söt.. helt sjukt :)


några ord från christian.
jag älskar dig jessy jättemycket


inte så många ord kanske men om inte annat så betyder dom typ mest i världen och min älsklingpälskling är bäst i världen och ingen ingen INGEN kan ta honom ifrån mig. :) aldrig någonsin.
han skrev det här för ett tag sen när jag skrev en sak till honom när han sov o så läste han det när han vaknade (antagligen) vad annars? :D hehe.

jessica du är den underbaraste när du skriver såna här saker känns det
 som jag ramlar av stolen du är så jävla gullig<3  jag saknar dig som fan
 jag vet att du går där i skolan och viftar p¨å din rumpa jagt saknar dig jättte m kt
hoppas du kommer snartt jag går nog och lägger mig igen din mamma for just
vet inte var klockan är 11.20
dina läppar är röddare en blod dina ögon är brunare en en negers:D skojjar
 bara skit fina ögfon har du din kropp är som rosa moln_:D
väck mig dirr du kommer hem love you now and forever a always whill love you/din hampie<3<3<3<3




jag älskar min hanei han är bäst i världen. puss på rumpan hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0