mamiiii

har kommit hem! och jag har fått en ny parfym. versage heter den o den luktar såå gott. och nya byxor, snygga! och en ny röd tröja.. idag har jag inte gjort så mycket, vaknade o for o käka korv på handlarn med mamma crille o linda.. sen for jag o linda o mamma vidare mot stan så köpte jag två nya bhar, och sedan for vi till nya konditoriet och fikade.. sen for linda hem o så for jag o mami till catalog och köpte lite underkläder.. eller ja jo :) trosor och sockar. sen for vi in på coop och handlade mat sen körde jenny o teukka hem oss.. o nu är vi här och jag är med älskling :) ska typ gå o ta en mandarin nu eller något.. sen ska vi väl o käka ute, jag crille mami o mats.. när vet jag inte men nog blir det väl på ett litet tag.. :) nåja, nu kika vidare hejdå ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0