grilla grilla

jadå, vi ska fara o grilla snart. vet inte vilka som är där eller ja dom som SKA vara där är ankan john fredde, så tror jag crille sa claus o petter också.. vi ska iaf grilla. och jo, valborg! blev som det blev. något misslyckat, något lyckat. nåja vi får ta igen det nästa år! men en sak är helt hundra säkert, denna skolavslutning kommer att bli den bästa EVER! slutar gräns, ett jävligt stort plus i kanten! ja.. o så blir det ju en massa skoj i sommar också. helt sjukt hur mycket jag längtar! och roligt som fan ska vi ha också, tamigfan. inte för att något kan slå sommaren -05 ;o men ändå. kul ska vi ha det. jag träffade dessutom tomppe igår! faan vad längesen. och ändå lika rolig => aa, så är det..

nu ska jag gå o skala potatis så ni får ha det så bra.

eller ja, en sak till. känn dig jävligt träffad idiot för nog fan är det dumt om man inte ens kan va i samma grillkåta som dig utan att du ska tjura :) aa men hoppas du har ett bra liv ändå! med vad du nu har, man vet ju inte riktigt vart du står.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0