jag red!

ja, ni såg rätt. jag red! på en riktig häst! min kommentar på det hela är: aldrig mer. nu går det tyvärr inte att ladda upp någon bild här(!!) så det får vänta tills det går. det finns faktiskt bild bevis ='> och somsagt så ska jag aldrig mer rida, inte bara för min säkerhet utan för alla andras.

det har inte hänt så speciellt mycket dom senaste dagarna. jag har vart ute o gått med linnea, runt marielund! jag har börjat gå ganska mycket över huvudtaget. och igår for jag till skolan endast för att se filmen hemsöborna på svenskan. jag var alltså lite krasslig och hade inte tänkt fara till skolan, så jag fick ett plus i kanten när jag meddelade hans att jag endast är i skolan för att se filmen. och tro nu inte att jag tycker att hemsöborna är bra! vi har läst boken och jag fattar nada. därför tänkte jag att om jag kollar filmen så klickar det lite bättre..

och så vann sverige! det är också bra. sen vet jag inte om det finns så mycket mer att skriva. vi har en massa projekt i skolan nu, i engelska ska vi göra en bok av något slag, eller egentligen vad man vill, men det ska vi hålla på med tills skolan slutar (det betyder alltså att skolan slutar, och jag slutar skolan, gränsskolan är så sämst), NO skriver vi om valfritt ämne som tillhör NO, jag skriver om rökning.. och så ska vi börja skriva om ett land med hans på so:n, vet inte alls något om någonting, vad ska jag ens ta för land? ja, det är frågan.

och så vill jag bara tillägga att min syster måste va den bästa systern man kan ha, och lite knasig. men det tillhör väl ;) love u sis ( http://tomtebo.blogg.se )

nu vill hantie ha datorn eller något. så nu ska jag tralla, men vi hörs! hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0