kalle anka

jag blev faktiskt lite besviken när jag satt på toaletten och skulle läsa kalle anka, eller jag läste, men slutet SÖG! antingen är det jag som är dum i huvudet eller så är det Joakim von Anka som har fett dålig humor.


här har ni han. kaxiga jäveln.

och så har jag ju lovat att sätta in en bild på mig och ridmaskinen! häst alltså, inget annat. och jag då.
ser jag inte rätt så proffsig ut? hästen verkar iallafall digga mig, och jag diggar hästens min. tyvärr vet jag inget namn på skrället, så häst får han heta.

Och så fyller jag år om 22 dagar. jag blir la 16, fan vad gammal jag är. haha, tvärtom, jag känner mig som en liten fis! stackars mig. och så har jag sovit bort hela dagen också. det är faktiskt lite smått surt, vaknade halv åtta o fattade inte ett skit, inte ens att det var mat på G. (o de är ju typ de viktigaste) förlåt, jag älskar mat, ibland.


"en för alla, ingen för nån"
även fast det är asta kasks skiva så skiter jag blanka fan i dom, det där var bara jävligt bra sagt.

och så lite gamla tider:



nu har ni fått en massa grejer, kanske lite osammanhängda men grejer som grejer!

till att sluta med så får ni en bild på den mycket omtalade Christian Hassi!

här ligger skönheten och sover


och här är vi. självaste solskenet och jag!

ha det bra, vi får ta o höras. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0