mvg i bild

!!! yehey!

tänkte ladda upp en eller två bilder från stugan, och självklart är det christian och claus får den stora äran att va me!

min lilla sötis, och hans sexiga ben. :)


efter den sjukt äckliga blåsten! christian, claus och lulle.

jag hittade inga mer intressanta.. eller självklart är ju alla intressanta, men inget jag behöver ha här. Jag har funderat! och jag kommer ha IG i 2 ämnen, som dock är från förra terminen och är Musik och Hemkunskap. men saksamma höll jag på att säga, jag får ju tillräckligt mycket med poäng så jag kommer in på handels. Hoppas jag :) min mamma kommer hem också om en vecka tror jag. sen ska vi till umeå! fast det har jag kanske nämt..

och så tänker jag lägga in en till bild. Pete Doherty, vem annan?!

är han inte bäst?

nu ska jag gå ut en sväng, sen kanske sova om jag somnar, en viss har ju sovit hela dagen och vaknat vid halv åtta tiden :) surt som fan. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0