tråkigt(!!)

hjärta är borta o jobbar, o jag känner mig sådär extra lonely.. det enda jag vet jag har just nu nära mig är våran säng, men den känns inte lika skön när man ligger där ensam..? det behövs den där extra saken, den där som bara min christian har:o och tro mig när jag säger det, den där sängen suger när man är ensam! jag sitter med hans tröja på mig och bara luktar hela tiden, och täcket. det luktar så han! o han luktar så gott!! och han är så..min :) tack älskling för att du förgyller min dag på det där sättet som du gör, jag älskar dig mest i världen och om du NÅNSIN lämnar mig så kan du räkna med att jag mördar dig! :) nu ska jag gå och göra något som påminner om dig så det känns som att det är vi som gör det. puss på sötrumpan och i love u soo much! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0