jag blir tokig

för nu har christian åkt till kiruna IGEN! och är borta i 10DAGAR ELLER 2VECKOR! vad ska jag ta mig till???????!?!?! och mamma kommer hem snart.. om typ 8 eller 9 dagar.. men ändå!!! det är länge dit också!!

jag ska be henne göra god mat när hon kommer hem, så ska jag bara frossa o frossa i all mat och vänta på christian:) nu ska jag spela gh och sluta tänka på allt. det enda som ska finnas i min skalle dom närmaste timmarna är "grön-röd-gul-blå-orange" hejdå!

förresten, påtal om gh, jag är något glad. jag har kommit långt på hard:) ville bara meddela.

och så var det en till sak:) kom hem christian.

image38

christian vill väl visa sin sko och jag allmänt fular mig. jag älskar dig hjärtat:)


Kommentarer
Postat av: Linda

hmm, va de inte jag som tog den här bilden?

2009-02-02 @ 23:41:58
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0