tråkig onsdag

igen. alla dagar är tråkiga utan christian. jag vill inte låta tjatig men jag blir galen snart, det är jobbigt att sakna han såhär mycket för det gör nästan ont:o jag vill ha dig här hjärtat, nu!!!!



idag har jag gjort engelska prov. jag tyckte att det gick bra faktiskt, har typ 2 fel vad jag vet.. nog för att det säkert är fler men det man inte vet det lider man inte av. efter skolan så for jag hem till mig med nathalie, vi åt pyttipanna. det är jättegott, med rödbetor! och påtal om rödbetor, mammas rödbetssoppa!! shit! låter säkert svinäckligt men fasen så gott det är :D ne nu blev jag jävligt sugen...... nåå, vad gör man.

sen for jag till nikkala i en husbil. nathalies morfars husbil. en kall husbil som sedan blev varm:) och när jag kom till nikkala så dröjde det inte länge till att jag skulle till stan igen, med pojkarna till friidrotten.. va kul det är o se när dom håller på o slita, man kommer typ ihåg från när man själv var liten.. alla uppvärmningar osv, det var lite smått skoj faktiskt!

sen kom jag till nikkala igen och nu sitter jag här. jag ska alldeles snart gå o sova och rulla in mig i alla christians kläder, allt för att åtminstone kan få lukta på honom lite:) ibland kommer det en sus med christians lukt. det bara kommer, mitt i allting.. i skolan, på toaletten, i köket, vid tvn, överallt! det här börjar gå för långt, nu när han kommer hem så ska jag på riktigt knyta fast honom och inte låta han gå någonstans. jag älskar honom:)

och låsiepåsie:D du är söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0