tro det eller ej!

men min tunga är helt bra. kan äta o allt bara glider på, kan det bli bättre???


jo, det kan det. jag saknar snart ihjäl mig, jag vill att christian ska va här nu! o inte i kiruna, kiruna får gärna explodera eller något liknande! inget fel alls med det. det är sjukt det här, jag känner hans lukt hela tiden dygnet runt, allt ser ut som honom, allt jag gör är honom, allt allt allt. han är mitt allt:) jag saknar honom helt enkelt..


har kommit hem från umeå idag, nördarnas stad.......iallafall du systeryster:) stor nörd.....:) jag har väl köpt lite kläder också.. jag kan kolla om jag hittar nå bilder!

jag hittade inte någon bild på skorna.. :o men dom är vita, såna där vinterskor med röda snören.. säger er mycket, i know i know...

image31
här är min tröja iaf! en av dom. ja, det är en herrkofta.


tyvärr så hittar jag inte min andra tröja.. men den ser väl typ likadan ut, bara att den är utan knappar och fickor.. och mera helt brun:)

senköpte jag och mamma oss ett par varma strumpbyxor var. fina! och ja.. det var väl allt.. nej, en svart enkel tunn långärmad. allt är inhandlat på h&m, såklart.. förutom skorna, dom fann jag på åhlens!

ja, så har jag ju varit med min underbara trollunge tuva:) hon är så sjukt söt så man vill bara äta upp henne. hon sa crilles namn också, men det lät typ som "tjille". när jag bad henne säga moster så sa hon "blälät", och andra gången så kollade hon på mig som om jag vore typ en utomjording:) mommo var brmma, blomma alltså.. men, det är ju sant, vad är det egentligen för skillnad på mormor och en blomma? :) jag skojar, min mamma är snygg.



Kommentarer
Postat av: E

Nörd kan du va själv! :) Snygg tröja! Var har du köpt den ;) Snart, mycket snart är jag i STHLM! Men Haparanda, det är nördarnas stad. :)

2007-10-18 @ 23:26:21
URL: http://tomtebo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0