lördag lördag

ja.. igår var det väl kul! speciellt en sak men det är ingenting jag yttrar mig om:D och så är det ju lite synd att det finns en hel del dumma pers som alltid vill komma och förstöra på något sätt men vafan skitsamma det gäller bara att ignorera så är kvällen  fortsatt trevlig. åtminstone något:D när vi kom till nikkala så for vi till båten och skulle fortsätta fenka, men nej nej så blev detinte.. vi satt o chilla o snacka till vi började dra oss hemåt:) sen somnade typ alla dirr o så blev det idag.

idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, jag orkar inte dra ut men ändå orkar jag? nåja skitsamma... det kanske blir lite bailabaila idag, vem vet!

pusshej! nathalie är bäst (och crille också)


jag o petter


mina honeysar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0