andra gången för idag

mitt förra inlägg blev lite kort för jag var tvungen att drao, men nu blir det lite bättre. jag ska tillochmed lägga ut en bild på mitt påskägg! har inte ätit upp det än idag ens.. :)

är i nikkala just nu, är barnvakt åt markus och alexander. crille är och sorterar nu, blir väl att fara hem kring 6-7 eller något liknande. vet ni vad jag lyckades med idag? haha, när jag förengångsskull la mig i tid igår, kring 23.00, så försover jag mig idag... det är hemskt! vaknade klockan 8 och då var det bara att klä på sig och springa..  men tog igen det efter lektionen när det ändå bara var 10 minuter, så onödigt att samla på sig sådana förseningar som sedan blir flera lektioners skolk i slutändan. nej, nu går det faktiskt jättebra för mig i skolan, har prov på onsdag i personlig försäljning tror jag, det hoppas jag går bra!!!

jag har börjat fundera väldigt mycket på sommaren och dess händelser. jag har kommit fram till hur mycket som helst!! här är min lista på vad jag ska göra:

- sommarjobba
- sthlm(!) och shoppa och allmänt strosa runt
- köpa mig riktigt coola kläder
- inskaffa ett par pilotbriller som någon(!) har stulit av mig!
- åka båt och hoppa i mitt i ingenstans och bada
- tälta!
- pissa på skolan
- rosanna har pratat om tallinn vilket skulle vara kul:o
- grilla och festa
- fylla 17 år! dagen innan nationaldagen, den är ju röd nuförtiden så det är lagligt att vara bakis då
- för att i slutet av sommarlovet fira det gångna sommarlovet så kanske man lägger på en liten utomlandsresa, det är ju något som tantjessica aldrig tackar nej till..

okej, det kanske inte var så mycket, och vissa saker liknar saker som skedde förra sommaren men nu är det annorlunda! på alla sätt:) och påtal om sommaren så har jag lyssnat på en låt väldigt mycket som jag blir på sjukt mycket sommarhumör av:o sådär att jag bara vill gå och lägga mig näck i snön och låtsas att jag solar med en paraplydrink på sidan om... det ska jag också göra i sommar, ligga och sola fast inte näck, med en paraplydrink bredvid mig och en tidning! och lyssna på min låt som påminner om sommaren. den heter lazee - rock away, ifall det glömde att nämnas.

om någon undrar vad det är för båt jag har tänkt använda (jag?! christian kör) så är det en vanlig båt. som går jättefort och vi ska ha den hela sommaren :) det är så härligt att sitta där framme och håret bara fladdrar.. tycker jag nu ja, när det väl sker så kommer jag göra allt för att få det att inte fladdra.

nu har jag babblat en massa hit, jo jag glömde säga att en av sakerna inte finns med på listan. det ska det inte heller! :D haha, för det är bara jag som vet om det. och christian och kanske nån annan men så låter vi det vara :D säger bara såhär: blir borta några dagar:)

nu kommer bilden

image61
det var fel, men såhär kan en frukost-på-sängen-på-en-skärbräde morgon se ut hemma i vårat hem.


image62
och såhär kan ett påskägg från christian se ut! glenn som ni ser där, är skitcoola cigg som är jättekorta, intresseklubben antecknar jag vet. :) iallfall det bästa ägget nånsin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0