ändrade planer!

hultsfred 08 tillbringas inte med min pojkvän. tyvärr! :( han måste jobba, vilket jag hatar att han måste men måste man så måste man. jag ska tillbringa min tid på hultsfred med fredrik och hans bror. och vi ska inte bila! vi ska flyga+bussa :) nu vet ni det.

jag och linda har just vart ute och gått. min mamma är i sthlm vart jag också vill vara! jag pratade med min kära syster dotter tuva i telefon tidigare och hon informerade mig om att "komme toge nuuu" vilket är likamed tåget kommer nu. men det förstår väl vem som helst, hallå..?!

crille är i nkla och hjälper jonatan med toningen osv, fick inte så mkt info :) ska börja gå hemåt senare, han lär ju ändå bli borta ett tag. om inte jag och linda hittar på nåt, det är ju ändå ljust ute :):):) natten är ung gott folk, natten är ung

nu ska jag gå pussbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0