arghhhhhhhhh

saklart hade jag skrivit ett mega langt inlagg som forsvann! ska sammanfatta det kort

pa fredag var jag med linnea och linda och junkan och sen skulle vi till max och helt plotsligt var jag i nikkala med fredde tomas och offer och sen var jag helt plotsligt i stan igen och sen for jag hem o sov och da var klockan ganska mkt, sen pa lordag lag jag hemma o kolla film nar min pojkvan plotsligt ringer mig o vill ha med mig till kalix. dit for vi for att vi skulle kora janne och det tog inte sa lange dar, sen for vi hemat och nar vi val var i stan sa blev jag tungt sugen pa pizza, vilket aldrig hander! vi kopte en pizza och delade pa den hemma, tro det eller ej men jag smallde i mig en halv pizza! jag som aldrig annars ater pizza. sick

och idag ar det sondag som det var for sju dagar sen och klockan ar precis lika mycket som den var vid den har tiden igar.. inga planer smorda an sa lange men det blir val mst film hemma hos fredrik ikv. skulle vara lite mysigt, det ar ju ocksa ungefar som att ga pa bio eftersom hans tv ar meeega. jag vill ocksa ha

det mest intressanta, och det ni kommer fa hora i 53 dagar till, ar nog angaende hultsfred och babyshambles. idag ar det den 20 april och om fem dagar ar det den 25 och da bokas biljetter och dyl. sen ar det bara att vanta! jag fyller ocksa 17 ar om 46 dagar och da vill jag garna ha en chihuahua. viktigt att veta for den som vill overraska mig! och min pojkvan kommer nog ocksa mesttroligen med till hultsfred! hurra! hur kul ar det o ligga ensam i ett talt och svettas egentligen? ska jag svettas sa ska jag gora det ihop med min svett kompanjon christian. det har blir bra, det har bli sjuukt bra.

inget mer fran mig, om ni undrar varfor jag skriver sohar jobbigt sa ar det for att denna data ar cp. jag ar hos mamma och den har typ mkt virus tror jag, ingenting fungerar. sa tro inte att jag befinner mig i ett annat land.

nu for jag tacka for mig, pussbajs make love not war         -j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0