fenkooooou

ja, det är nämligen fest idag. jag är hemma hos linda nu och vi ska basta och allmänt chilla med musiken från förr! härligt härligt. fick MVG idag i min APU (praktik) grej! man skulle skriva loggbok som en dagbok typ och så sa våran lärare att det endast är 2 som har fått MVG i hela klassen och att hon ska va fräck och läsa upp dom. jag trodde jag hörde fel men den första var min!!! andra var kirsis, vi är bra... :o fett skönt att skolan går bra nu, jag fattar inte att jag kunde svamla bort allt i 8-9 och samla på mig 7 IG det sista året.. alla sa att jag kommer ångra mig, jag sa alltid nej. nu ångrar jag mig! men nu är det skönt, känns befriande på något sätt.. efter gymnasiet bär det av mot huvudstaden eller dyl. jag ska bli något stort! någon dag!

jag funderade lite igår kväll, och jag tänker bli rökfri. efter sommaren! ska börja sluta sakta men säkert och ska sikta in mig mot att vara rökfri vid sommarens slut. skönt!

nu ska jag ta av mig min tröja, linda håller på att slinga mitt hår. sen ska vi basta och sen äre bajlabajla hela kvällen :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0