har ar det forsvunna inlagget!

idag kan jag tyvarr inte skriva de tre sista bokstaverna i alfabetet eftersom att den har datan ar helt cp. tro inte att jag befinner mig i ett annat land bara.


jag vet att jag lovade att blogga mer i fredags eller nagot i stil som det, men jag hann tyvarr inte. fredagen gick iallafall till sa att vi var hemma hos oss, jag linda och linnea till en borjan, men sen kom junkan osv. vi skulle dra oss mot max nar vi tog ett litet stopp vid shell for att vi traffade fredrik, jonatan, tomas och offer. dar stod vi ett tag och snacka och garva och sedan var jag helt plotsligt i nikkala. allt gick valdigt snabbt och sen var vi i stan igen bara sodar. hemma var jag ungefar kanske ja vad var froken ur, narmade sig fyra eller nagot i stil som det.

lordag var allt helt chill, lag hemma och kollade film pa tv4 nar min pojkvan ringde och ville ha med mig till kalix, and off we went. dar var vi ett litet tag och sedan akte vi hemot. tro det eller ej, det var forsta gangen i hela mitt liv som jag var snuskigt sugen pa pizza! smallde i mig en halv pizza vilket aldrig annars har hant, for mig racker det med 2 bitar sa ar jag matt.

och idag, ingenting speciellt. for till nikkala med crille och claus eftersom att dom ska sortera fisk, och jag som ar nagot tankspridd tankte verkligen inte pa att crilles bror alek har haft magsjuka. jag kommer in som helt vanligt i huset och markus sager - Jessica, det ar nog inte sa bra om du kommer nara mig nu for jag har spytt jatte manga ganger idag!..............hmm, sodan spyfobi som jag har sa trock jag pa mig skorna sa fort jag kunde och ute var jag igen pa 1 sekund. jag ska inte, INTE bli magsjuk! hellre ligger jag hemma med feber i 2 veckor.

idag ar det den 20 april, vilket betyder att det ar den 25 om fem dagar, vilket ar likamed biljettbokande till hultsfred. och! goda nyheter! min pojkvan foljer kanske med!! kan inte tanka mig att ligga i ett talt och svettas utan min pojk. ne, detta blir bra! om ca 53dagar upptrader babyshambles, kl 18.00 pa torsdag den 12 juni. om 46 dagar fyller jag 17 och om ungefar 50/51 dagar befinner jag mig i hultsfred fram hawaii scenen kl 14.00 i vantan pa att en drom gar i uppfyllelse.

livet leker! pussbajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0