helgen har varit bra!

vi har varit på seskarö i stugan, och tro det eller ej men det var skit kul! jag, crille, claus, fredrik och tomas for dit i fredags och stannade till på söndag. linda och tommi kom förbi på fredag kväll och linda satt helt plötsligt och söp. samma på lördag men då var allt planerat, haha :) vi bastade och sånt. crille och fredrik och tomas, dumma som dom är, tar båten och paddlar runt lite vid bron :) det såg helt dumt ut, men det var kul. sedan har ju christian och fredrik badat i en vak också, men det är ingenting man behöver detaljera :) haha. men ingen kan ju säga att jag och linda INTE är king

och nu har jag pengar till min biljett! som beställs på onsdag. kommer heller inte ha kvar en enda krona efter att jag betalt biljetten men vem bryr sig jag får ju ha kul för pengarna iaf! vi funderar på att åka redan då campingen öppnar ochstanna där i lite mer än en halv vecka. det blir kul! christian har det ännu oklart ifall han följer med.

nu ska jag börja plugga litegrann, sitter på en lektion som inte har börjat men jojo :) ha pra love 2 u all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0