helgen närmar sig sitt slut

och hur skönt det är på en skala är ungefär -1. allt har gått bra faktiskt, fredagen var fett lyckad och jag skulle göra allt för att ha såna fester varje dag. okej, varje helg.. alla var där, och då menar jag ALLA. alla som aldrig annars super dök upp lite här och där och man blev ganska glad av att träffa alla gamla vänner! musiken var king och det var så mycket folk så att man typ såg, ingenting.. till er som inte var där, ni missade en helt sjukt bra grej. kvällen började med att jag och linda satt hemma hos henne och typ bastade och allmänt bara var.. sen kom linnea(!) och var helt nykter så då satte vi igång och spelade kort med egna supregler:) sen kom christian och hämtade oss och när vi anlände till platsen i kukkola så var det bara och le! har inte sett så mycket folk på en fest på såååååååååå länge.. :o gick in och så drog alla upp en på golvet och skulle baila och då satte tantjessica igång :D och där stod jag hela kvällen och träffade en massa folk. och hade skitskoj. jag hade även på mig klackeskor och hoppade runt och hade mig. kände ingenting i fötterna då, men när jag kom hem så var det som att dom var helt söndertrampade, och hade även ont hela dagen efteråt plus nu. mot slutet så vart alla sega, förutom jag och fredrik! vi hade golvet för oss själva och dansade tango och jag snurrade på klackarna och tyckte att jag var skitduktig. sen vet jag dock inte hur det såg ut! bäst var ändå när claus kom, han hade ruskiga partyfeelings som verkligen smittade. det kom en massa pojkar från alla håll och skulle "baila" och det var skitäckligt :o hade inte claus vart där så hade alla dödat mig :( :)

kvällen gick helt bra! det är bara lite konstigt att det finns en person i den här staden som alltid gör bort sig på fyllan och börjar skrika på folk utan anledning :) men ärligt så finns det ingen som har gjort mig så ledsen som denna person, jag pissar på dig i mina tankar åtminstone. och så är det lite synd att saker förstörs hit och dit, men det är fan så det ska va! det är så man mår bra

sen vill jag tacka min pojkvän som får stå ut med mig och allt vad det innebär:) han ställer alltid upp för mig och jag skiter i vad alla andra tycker för han tycker om mig som jag är. :)

pussbajs


Kommentarer
Postat av: Lina

Var gärna med i min tävling ang skämt/vitsar. Skicka in den bästa du kan så kanske du får synas i inlägget som vinnare, :). Vinnaren utser jag ikväll!

2008-04-06 @ 15:41:18
URL: http://higher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0