hemskt mycket hej!

igår var vi i nikkala, crille och jani osv skulle kolla på någon dum fotbollsmatch och de slog vad om en massa pengar, vilket crille vann, och efter det så spelade de poker, vilket crille också vann. nackdelen med det hela är ju att christian kom hem vid 7 på morgonen:) dvs när jag skulle kliva upp. jag for hem tidigare med fredrik igår så jag somnade kanske vid 1-halv2. skönt var det!

sedan har jag också gjort smörgåstårta, helt utan anledning. eller ja, crille ville ha för han tycker min tårta är god :) fredrik sa att vi kan äta den för att fira att vi ska till hultsfred, ja, det låter bra. sedan har vi ju också bjudit linnea, jonatan och fredrik hem till oss idag för att äta tårta. ja, och nu har jag håltimma tills administrationen eller är det kanske personlig försäljning som börjar jo jag vet inte men länge iallafall...

jo och nu har jag ingenting mer att säga, jag tror det är 50 dagar kvar nu :D men nu ska jag gå ner med linnea för hon kom hit upp, pussbajs love 2 u all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0