hultsfred 08

det är fan allt för mig just nu..! och babyshambles ställer INTE in! jävligt nice att höra, blev fanimig orolig där ett tag.. jag tillochmed grät.. :o ungefär allt är väl klart snart ,endast biljetter kvar som snart är bokade! vi har planerat i princip allt och räknat ut hur mkt pengar vi behöver osv.. eftersom att vi bilar ner så har jag redan kommit lite långt på en lista på saker som jag ska ha med i bilen för att inte tråka ihjäl! :) ta mig som tokig när jag redan börjar men jag räknar fasen dagarna. alla pappaer osv om festivalen är utprintade, likaså kartos och sådant. det kommer fan vara den nästbästa saken i mitt liv NÅGONSIN! efter christian som ligger på första plats. jadå, det här blir bra. vi blir mst bara 4 st som åker men det är med mina närmaste så det går fan underbart bra! c f c och jag

nu ska jag gå ner till mitt skåp och det och drömma mig bort... jag är så glad

mer babyshambles åt svenska folket!

Kommentarer
Postat av: linda

Skulle vara skit kul att komma med men de går inte :( men hoppas ni kommer få de bäst! :)

2008-04-15 @ 10:55:32
URL: http://aidanpaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0